Felelősségtudat és megbízhatóság
Egyaránt felelősséget vállalunk a betegért és azt őt szállító mentőrepülőért is, egyszóval felelősséget vállalunk a ránk bízott életekért. Legalább ennyire fontos számunkra az is, hogy a pácienseink családtagjai is biztosak lehessenek abban, hogy a legjobb kezekben vannak a nehéz helyzetükben. A Légi Mentőszolgálati Központ ugyanúgy felelős a munkatársakért és családjukért, az üzleti partnereikért és nem utolsó sorban a természeti környezetért.
A mi szakmánkban a megbízhatóság és a megfontoltság vészhelyzetekben nélkülözhetetlen tulajdonságok. Ezért működtetünk ISO 9001 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszert.
Őszinteség és tisztesség
Hiszünk abban, hogy az őszinteség megtérül. Tudjuk, hogy a legtöbb ügyfelünk emocionálisan nehéz helyzetben keres fel minket segítségért, ezért csak az őszinte kommunikáció és a felelőtlen ígérgetések elkerülése az egyetlen járható út.
Ezeket a szabályokat mindig szemelőt tartjuk kommunikációnk során:
- Ígéretünket mindig betartjuk;
- Nyitottság és őszinteség;
- Transzparens árazási rendszer, se apró betűs rész, se rejtett költségek;
- Csak olyan szolgáltatást ajánlunk, amit saját családtagunknak is kínálnák hasonló helyzetben;
Egyenlőség és sokszínűség
Hisszük, hogy minden betegnek joga van az elérhető legjobb orvosi kezeléshez, és keményen dolgozunk azért, hogy ezt a saját pácienseinknek is biztosítsuk, függetlenül az etnikai származásától, vallási hovatartozásától illetve politikai és társadalmi identitásától.
Hasonló szemlélettel tekintünk a munkatársainkra is. Minden alkalmazottat egyenlően kezelünk és tudatosan támogatjuk a vállalatunk sokszínűségét. Hiszünk benne, hogy a nemzetközi csapatunk minden tagja tanulhat egymástól és eltérő kultúrájukból, háttereiből. Ez abban is segít, hogy minél inkább megértsük betegeinknek mi a legjobb, függetlenül attól, hogy a világ melyik országában működünk éppen.
Lépjen velünk kapcsolatba